Stránka nebyla nalezena
Je nám líto, ale stránka http://www.autonagy.cz/csautonagy%20,%20autonagy%20M4,%20hamann%20autonagy%20Timo nebyla nalezena. Zkuste to prosím později, nebo vyzkoušejte jinou stránku.
Je nám líto, ale stránka http://www.autonagy.cz/csautonagy%20,%20autonagy%20M4,%20hamann%20autonagy%20Timo nebyla nalezena. Zkuste to prosím později, nebo vyzkoušejte jinou stránku.
VELAR , new RANGE ROVER...seznamte se prosím
Nový Range Rover Velar je plný špičkových technologií. Novinka řady Range Rover vyplňující mezeru mezi Evoquem a Sportem se charakterově možná zdá podobná Jaguaru F-Pace. Autoři ale tvrdí, že oba sesterské modely jsou zásadně odlišné. Range Rover dnes nevystačí s jednou vysokou krabicí. Proto už dvanáct let rozšiřuje nabídku – nejprve ke zmenšenému, ale stále hranatému a ortodoxně terénnímu Range Roveru Sport, později k zaoblenému kompaktu Evoque s agregátem uloženým napříč. Právě mezi tyto dva modely míří typ Velar. Je nižší a atletičtější než Range Rover Sport, ale robustnější a terénnější než Evoque. Mohutná příď působí kvůli štíhlé masce a světlometům trochu zavalitě. Dává ale najevo příslušnost ke značce a dobře ladí s rodovými rysy, jako je mušlovitá kapota přesahující blatníky nebo tenké sloupky. Skleník karoserie je na poměry Range Roveru nápadně nízký. Právě tím se Velar od větších sourozenců jednoznačně liší a jeho tvůrci to nezapomínají zdůraznit. Přestože je velar o neuvěřitelných sedmnáct centimetrů nižší než velký Range Rover, nad hlavou máme místa dost. Sedíme totiž podstatně níž, což usnadňuje nastupování, ale připravuje nás o jednu z nejvýraznějších vlastností britského klasika: velitelskou pozici za volantem, díky níž má řidič dokonalý přehled o okolí vozidla. Z Velaru je vidět jen o trochu lépe než z běžných SUV dnešní doby. O co sedíme výš, o to výš máme palubní desku, kapotu a boční okna. Na silnicích a křižovatkách takový výhled stačí, náskok v terénu ovšem Velar ztrácí, protože situaci kolem vysoké přídě můžeme sledovat jen přes kamery. Ústupu od nejdrsnějších terénních dovedností mimochodem odpovídá i zjednodušení pohonu všech kol – místo ortodoxní sestavy tří diferenciálů a redukční převodovky Velar připojuje přední pohon elektronicky řízenou spojkou. Dokonale izolováni od vnějšího světa si užíváme kultivovanou jízdu, famózní křesla čalouněná kůží ušlechtilého skotu, romantické norské krajinky i jazzovou trumpetu decentně šuškající z osmisetwattového ozvučení Meridian. Chybí nám snad něco? Ale ovšem, doutníky Arturo Fuente… Jak jste jistě pochopili, urozené značce ani cenové hladině kolem dvou a půl milionu korun Velar rozhodně nedělá ostudu. Lidem, kteří často nevyráží do neznámého terénu, nabídne všechno, co dělá range rover range roverem. Výraznou osobnost, maximální komfort, solidní užitnou hodnotu a pevné kramfleky v náročnějších podmínkách. ...tak se stavte přesvědčit , těšíme se na vás ve dnech VELAR 14-15.9.2017 a i následně - teamAUTONAGY
....A S P I R E, tuning made in LONDON
...výjimečný vzhled, ...výjimečné provedení - tohle je výsledek Anglického úpravce vozidel ASPIRE. dovolte nám představit jako první v České republice produkt individualizace Range Rover SPORT. Tímto modelem to začíná..